10 مورد از بهترین سیستم مدیریت محتوا در سال 2022 | پارت دوم

بهترین سیستم مدیریت محتوا

بهترین سیستم مدیریت محتوا CMS برای وب سایت

این مقاله در ادامه مقاله 10 مورد از بهترین سیستم مدیریت محتوا در سال 2022 | پارت اول میباشد.

5. دروپال

دروپال یکی دیگر از پلتفرم های CMS منبع باز است. این CMS پشت برخی از وب سایت های بزرگ است، از جمله سایت The Economist و تعدادی از سایت های دانشگاه. دروپال گزینه خوبی برای توسعه دهندگان یا افرادی است که قادر به استخدام یک توسعه دهنده هستند. به خصوص اگر قصد دارید یک سایت بسیار سفارشی سازی شده بسازید که نیاز به مدیریت داده های زیادی دارد، بسیار خوب است. شما می توانید یک سایت دروپال را در SiteGround میزبانی کنید. آنها نصب رایگان ارائه می دهند و حتی می توانند به شما در انتقال یک سایت موجود دروپال کمک کنند.

مزایا

افزودن محتوا در دروپال آسان است. انواع محتوای سفارشی انعطاف پذیر هستند و گزینه های زیادی را ارائه می دهند. ماژول های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید به سایت خود اضافه کنید (اینها مانند افزونه های وردپرس عمل می کنند). پشتیبانی از طریق گزینه های پشتیبانی انجمن مشابه دیگر پلتفرم های محبوب مانند جوملا و وردپرس در دسترس است. مدیریت کاربر آسان است، با یک سیستم داخلی که در آن می توانید نقش های جدید ایجاد کنید و مجوزهای آنها را مشخص کنید.

معایب

با دروپال، تشخیص نحوه تغییر ظاهر سایت یا اضافه کردن موارد اضافی می تواند دشوار باشد. قطعاً به اندازه وردپرس برای مبتدیان مناسب نیست. اکثر وب‌سایت‌های دروپال دارای تم سفارشی‌سازی شده‌ای هستند که توسط یک توسعه‌دهنده ایجاد شده است که می‌تواند بسیار گران باشد.

  1. Wix

Wix یک پلت فرم CMS محبوب در میان بهترین سیستم مدیریت محتوا است، اگرچه محدودیت هایی دارد. ما اغلب از خوانندگانی می پرسیم که چگونه از Wix به وردپرس جابجا شوند، به این دلیل که هر صاحب کسب و کار هوشمند می داند که وردپرس قطعا بهتر از Wix است. با این اوصاف، Wix برای مبتدیان مناسب است و شاید ارزش بررسی آن را داشته باشد. این یک طرح رایگان نیز ارائه می دهد.

مزایا

رابط کشیدن و رها کردن Wix ایجاد صفحاتی را که دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر می رسد بسیار آسان می کند. می توانید هر قسمت از صفحه خود را انتخاب کرده و شروع به ویرایش کنید. قالب های از پیش ساخته زیادی وجود دارد که می توانید در Wix انتخاب کنید. اینها کاملاً پاسخگو هستند، بنابراین در موبایل و رایانه عالی به نظر می رسند. می‌توانید برنامه‌های زیادی را از Wix App Market به سایت خود اضافه کنید. این افزونه‌ها مانند افزونه‌های وردپرس برای ارائه ویژگی‌های جدید به سایت شما کار می‌کنند.

معایب

هنگامی که یک الگو را در Wix انتخاب کردید، نمی توانید آن را به قالب دیگری تغییر دهید. این می تواند به این معنی باشد که شما با طرحی گیر کرده اید که برای سایت شما کاملاً مناسب نیست. شما نمی توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک را در Wix راه اندازی کنید مگر اینکه به یک برنامه پولی ارتقا دهید، و حتی در آن صورت، فقط می توانید پرداخت ها را با استفاده از PayPal یا Authorize.net بپذیرید.

Wix به شما این امکان را نمی دهد که به راحتی داده های خود را بارگیری و صادر کنید. می‌توانید پست‌های وبلاگ خود را دانلود کنید (البته نه تصاویرتان) تا آنها را جابه‌جا کنید، اما اگر صفحاتی در سایت خود دارید، باید آن‌ها را به صورت دستی کپی و جای‌گذاری کنید. ما دستورالعمل های کاملی در مورد نحوه انتقال سایت Wix خود به وردپرس داریم. اگر از طرح رایگان استفاده می کنید، نام دامنه و تبلیغات با برند Wix در سایت خود خواهید داشت. تبلیغات برای Wix کسب درآمد می کند نه شما.

  1. تجارت بزرگ BigCommerce

BigCommerce یک پلتفرم تجارت الکترونیک میان بهترین سیستم مدیریت محتوا میباشد که کاملا میزبانی شده است و گاهی اوقات پلتفرم همه کاره نامیده می شود. اگر مبتدی هستید شروع کار آسان است. BigCommerce سایت شما را برای شما میزبانی می کند و همچنین خود پلتفرم CMS واقعی را ارائه می دهد. همچنین امنیت و پشتیبان گیری را برای شما انجام می دهد.

مزایا

یک طرح آزمایشی وجود دارد، بنابراین می‌توانید BigCommerce را قبل از ارتکاب انجام دهید. می‌توانید از یک نام دامنه رایگان از BigCommerce استفاده کنید، که چیزی شبیه mystore.mybigcommerce.com است، یا می‌توانید برای یک نام دامنه سفارشی هزینه کنید. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق BigCommerce پرداخت کنید. مشتریان می توانند از کیف پول های دیجیتالی مانند پی پال، اپل پی و آمازون پی استفاده کنند یا می توانند با کارت اعتباری یا بدهی پرداخت کنند. BigCommerce گزینه های پشتیبانی دارد که می توانید مستقیماً از داشبورد خود، 24/7 به آنها دسترسی داشته باشید. اینها شامل چت زنده، ایمیل، پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی انجمن و غیره است. در صورت تمایل می‌توانید از BigCommerce با وردپرس استفاده کنید، که می‌تواند بهترین پلتفرم‌های CMS را به شما ارائه دهد.

معایب

BigCommerce به اندازه WooCommerce به شما کنترل روی فروشگاه خود نمی دهد. تم ها و ادغام های محدودی وجود دارد که ممکن است شما را از استفاده از یک سرویس شخص ثالث برای رشد کسب و کار خود باز دارد. هنگامی که فروش شما به آستانه مشخصی در سال رسید، به طور خودکار به سطح بعدی طرح قیمت گذاری منتقل خواهید شد. اگر هزینه های زیادی دارید، ممکن است برای شما سخت باشد.

بهترین سیستم مدیریت محتوا
بهترین سیستم مدیریت محتوا
  1. Shopify

Shopify یکی دیگر از پلتفرم های CMS میزبان همه کاره است. شما نیازی به خرید هاست، نصب نرم افزار یا مدیریت مواردی مانند به روز رسانی و پشتیبان نخواهید داشت. این یک رابط کشیدن و رها کردن ساده دارد. از فروش در فروشگاه پشتیبانی می کند، که اگر یک فروشگاه فیزیکی و همچنین فروشگاه آنلاین داشته باشید عالی است.

مزایا

می‌توانید کارت‌های اعتباری و نقدی را از طریق راه‌حل پرداخت یکپارچه Shopify، Shopify Payments بپذیرید. پی پال نیز به عنوان یکی از ارائه دهندگان پرداخت پیش فرض Shopify گنجانده شده است. افزونه‌ها و تم‌های زیادی برای Shopify وجود دارد. می توانید برنامه های شخص ثالث Shopify را خریداری کنید که به شما امکان می دهد انواع ویژگی ها را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. اگر بیش از مقدار دلاری در فروش درآمد دارید، مانند BigCommerce، نیازی به ارتقا ندارید. Shopify از طریق چت زنده، ایمیل، تلفن و حتی توییتر پشتیبانی 24/7 دارد. همچنین اسناد زیادی در دسترس است (از جمله راهنماهای کتبی نحوه کار و آموزش های ویدیویی) به علاوه انجمن های آنلاین.

معایب

هزینه های شما می تواند بسیار بالا باشد، به خصوص اگر می خواهید تعداد زیادی برنامه شخص ثالث را به فروشگاه خود اضافه کنید. ممکن است متوجه شوید که می خواهید عملکردی اضافه کنید که به سادگی در دسترس نیست: برنامه های Shopify نسبت به مواردی مانند افزونه های وردپرس محدودتر هستند.

  1. WordPress.com

WordPress.com نسخه تجاری و میزبان وردپرس است. به راحتی می توان آن را با WordPress.org اشتباه گرفت، که وردپرس منبع باز و خود میزبان است. با WordPress.com، یک پلتفرم CMS یکپارچه دریافت می کنید که جزو بهترین سیستم مدیریت محتوا بوده و برای شما میزبانی شده است. شما می توانید یک نام دامنه خریداری کنید یا از یک زیر دامنه رایگان با نام تجاری WordPress.com استفاده کنید.

مزایا

WordPress.com برای شروع آسان است. شما می توانید به راحتی محتوا را اضافه و ویرایش کنید، و مبتدیان تمایل دارند آن را یک CMS ساده برای استفاده بیابند. شما می توانید یک سایت با WordPress.com کاملا رایگان ایجاد کنید. احتمالاً می خواهید حداقل برای ارزان ترین طرح پرداخت کنید، بنابراین می توانید از نام دامنه خود استفاده کنید. تم ها (طرح های) مختلفی برای سایت WordPress.com شما موجود است. می توانید به راحتی بین این ها در داشبورد WordPress.com خود جابه جا شوید. با افزایش اندازه و محبوبیت سایت شما، می توانید به یک طرح جدید ارتقا دهید. گزینه های زیادی وجود دارد، از جمله طرحی با ویژگی های تجارت الکترونیک.

WordPress.com دارای تجزیه و تحلیل داخلی است، به این معنی که می توانید آماری در مورد تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند را در داشبورد خود مشاهده کنید. این بدان معناست که نمی‌توانید از Google Analytics استفاده کنید، مگر اینکه در یک طرح تجاری باشید. اگر تصمیم دارید به یک CMS قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر تغییر دهید، تغییر از WordPress.com به WordPress.org در آینده کاملاً ساده است.

معایب

WordPress.com حتی با طرح تجاری خود گزینه های کسب درآمد محدودی دارد. نمی‌توانید یک نام دامنه سفارشی اضافه کنید مگر اینکه حداقل برای ارزان‌ترین طرح پولی پرداخت کنید. در حالی که افزونه هایی وجود دارد که می توانید برای سایت WordPress.com خود استفاده کنید، تقریباً به اندازه WordPress.org در دسترس نیستند. شما کنترل کاملی که با WordPress.org بر روی سایت خود دارید ندارید.

  1. روح Ghost

Ghost یک پلت فرم CMS است که به طور خاص برای وبلاگ نویسان طراحی شده است. اغلب می شنوید که آن را به عنوان “CMS بدون سر” توصیف می کنند، که ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد. این فقط به این معنی است که پلت فرم CMS محتوا را مجبور نمی کند که به روش خاصی ارائه شود. بنابراین، محتوا یا داده‌ای که تولید می‌کنید می‌تواند در یک وب‌سایت نشان داده شود، اما همچنین می‌تواند به یک برنامه تلفن همراه یا چیز دیگری کاملاً ارسال شود. اگر توسعه‌دهنده نیستید، یا فقط می‌خواهید از Ghost برای وبلاگ‌نویسی استفاده کنید، لازم نیست نگران این موضوع باشید.

مزایا

هنگام نوشتن در ویرایشگر Ghost می توانید از Markdown استفاده کنید. Markdown روشی برای قالب‌بندی متن است که در آن کاراکترهای خاصی را در اطراف کلمات اضافه می‌کنید تا آنها را پررنگ، مورب و غیره کنید. Ghost یک ویرایشگر محتوا دارد که از کارت ها استفاده می کند. اینها کمی شبیه بلوک های وردپرس در ویرایشگر بلاک هستند. پشتیبانی عالی برای SEO (بهینه سازی موتور جستجو) در Ghost وجود دارد. برای ارائه این نیازی به افزودن هیچ پلاگینی ندارید. Ghost برای دریافت هزینه محتوا به خوبی تنظیم شده است، بنابراین اگر می خواهید یک مجله یا نشریه آنلاینی را اجرا کنید که مردم برای آن پول پرداخت کنند، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

معایب

Ghost به اندازه وردپرس قدرت و انعطاف پذیری را ارائه نمی دهد. اگرچه Ghost به عنوان یک پلتفرم CMS که فقط برای وبلاگ نویسی طراحی شده بود شروع به کار کرد، برخی از کاربران احساس می کنند که بسیار پیچیده شده است زیرا اکنون مواردی مانند اشتراک های پولی را برای خوانندگان سایت شما ارائه می دهد. ما می توانیم بهترین خدمات را بمنظور راه اندازی و پشتیبانی بهترین سیستم مدیریت محتوای وب سایت و انجام کلیه امور سئو در اهواز را برای شما ارائه دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن